***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

وای! دختر 21 ماهم خواب می بینه

1392/2/22 6:09
271 بازدید
اشتراک گذاری

معصومه 20 ماه و 21 روزه:

عشق مامانی ! من و بابایی امشب شاهد خواب دیدنت بودیم توی 21 ماهگی باورت میشه این موضوع چند بار دیگه هم رخ داده بود اما من باورم نمی شد ...

خیلی جالب بود یه دفعه چشماتو باز کردی و گفتی ماسین اوتاد ؟ ماسین اوتاد ؟ دیدی؟ بابا ؟ دیدی؟

منم بوست می کردم و میگفتم مامانی ماشین نیوفتاد بخواب ....

عزیزم چند قت پیشم خواب دیدی و بلند شدی گفتی پیسی جوش؟ پیسی جوش؟ بازم نازت کردم و لالایی خوندم تا خوابیدی...

 

لالا لالا گل پونه                                                           

گل خوش عطر بابونه                                     گل رنگین کمون لالا

بهار سبز عمر من                                         عروس آسمون لالا

گل ایوون این خونه                                      ستاره توی گهواره

                                                                    تموم کهکشون لالا

 

 

عکس های فانتزی کودکانه (2)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الیناجونی
22 اردیبهشت 92 7:54
سلام مامان جون و معصومه جون ماشاا... خیلی ناز و دوست داشتنی هستی ولی عکس کمی داری چرا مامان جون عکسای دخمل ناززز بیشتر بذار لینکتون میکنم بااجازه


سلام گلم ممنون از لطفت. بابایی زیاد موافق نیست عکس بزارم ولی چشم حتما از این ماهش چند تا میزارم...
سوری مامان زهره
23 اردیبهشت 92 0:44
الهی همیشه خواب خوش ببینی گلم


ممنون خاله جون ..
مامان محمدحسین
23 اردیبهشت 92 19:30
لالایی صورتت ماهه که نورش توی درگاهه... الهی همیشه خوابای خوب ببینی
مامان ضحا
24 اردیبهشت 92 8:24
الهي خاله فدات بشه كه خواب ميبيني انشاالله كه خيره هميشه خوابهاي خوب و رنگي ببيني معصومه جون.