***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

معصومه بامزه ما

1393/3/6 16:38
518 بازدید
اشتراک گذاری

معصومه 34 ماهه :

سلام عسل مامانلبخند

این روزا حسابی حرف  میزنی خوشمزه اونم حرفای خوشمزه و آبدار که آدم میخواد بخوردت.

تلفن در دست : آمبولی (شخصیت خیالی معصومه) سلام خوبی؟ خسته نباشی! آمبولی جیش نکن زمین ! مامانتو نزن ! مشغول تلفن

قصه های معصومه برای عروسکاش : یکی بود نبود ! غیر از خدا هیچکس نبود ! یه پیشی بود دستشو بریده بود با چاقو بعد باباش گفت چرا چاقو برداشتی ! بعد باباش گفت من برات میوه پوست میکنم بعد پیشی گفت من چاقو دست نمیزنم .نیشخندتشویق

وقتی به معصومه میگی برندار میگه میخوام بربدارم قهقهه

یه روز بابایی بهش گفت معصومه بسه دیگه هیچی نگو معصومه گفت میخوام هیچی بگمقهقهه منم که تازه داشت خوابم میبرد 5 دقیقه خندیدم و خوابم پرید گریه

جدیدا هر چی که دوست داشته باشی میاری برای من و میگی دانووم ( خانووم) این دنده؟(چنده) منم یه قیمتی میگم و مثلا تو اونو ازم میخری ! پولشو میدی و میگی مرسی مرسی ! نیشخند

عاشق پازلی و اینو مدیون خاله مهدیه هستیم ، آخه خاله اولین پازل  رو برات گرفت و تو علاقه زیادی بهش نشون دادی و روزا کلی باهاش بازی میکردی تا این که تیکه هاش گم شد و ما بعد اون دو تا پازل دیگه برات گرفتیم و خیلی هوشمندانه میشینی و فکر میکنی عزیزم .

آفرین دختر فعال منهورا

به یه کار دیگه هم علاقه داری اونم آشپزی کردن منه خیلی دوست داری ببینی من چه کار میکنم میای پای گاز و میگی ببینم تو دابلمه رو ! ببینم چه جوری داره میپزه ! منم هم بزنم ! منم بدوبم ( بکوبم)!ماچ

پسندها (6)

نظرات (9)

خاله راضیه
7 خرداد 93 15:00
سلام معصومه جون خاله! قرررررربون زبون شیرینت بشم اگه الان اینو بشنوی می گی: زبون که شیرین نیست!!! مگه نه؟ یادته ما گفتیم زهرا کوچولو زبون نداره حرف بزنه؛ گفتی: داااااااااره!!! می خواستی سر زهرا رو شونه کنی، گفتیم زهرا که مو نداره؛ گفتی: مو داااااااره!!! الهی فدات بشّم!
خاله راضیه
7 خرداد 93 15:03
وبلاگای زیرو بلینک هدیه مصطفی www.hamdamkoochooloo.niniweblog.com از وجود ما www.eshghebigonah.niniweblog.com
خاله راضیه
7 خرداد 93 15:06
من تو رو خیلی پسندیدم تو هم منو بپسند دیگه! هممو هم من هم فاطمیون!
مامان دو فرشته
پاسخ
من پسندیدم دیگههههه
دختر عمو فاطمه
8 خرداد 93 15:51
ای جان...............................................................
مامان دو فرشته
پاسخ
سلام دختر عمو
خاله راضیه
9 خرداد 93 5:37
سلام منم این توام تو هم هستی؟ هه هه هه هه ! دالّی
الناز
12 خرداد 93 15:54
سلام دوست عزيز! وبلاگ خيلي زيبايي داري! لطفا به منم سر بزن! و برام نظر بذار که بدونم اومدي! منتظرما! ------
مامان ضحــــا
13 خرداد 93 8:53
الهي چقدر ناز و شيرين زبون شده اين معصومه ي ما كلي بابت حرفات خنديدم خاله مرضيه جون مواظب خودت باش .انشاالله كه نينيتون صحيح و سالم به دنيا بياد.
مامان دو فرشته
پاسخ
ممنون خاله مهربون
مامان جون معصومه
18 خرداد 93 23:54
معصومه جونم تو خاطرات بچگی های مامانتو برام زنده میکنی عزیزم
ثمره مامان حوا
13 تیر 93 0:48
سلام .. خدا حفظش کنه هم نازه هم شیرین زبون.. خدا مسافرتونم سالم نگه داره .. اگه با تبادل لینک موافقید بهم خبر بدید .. ایام مبارک
مامان دو فرشته
پاسخ
سلام عزیزم لطف دارین ممنون میشم منم لینکتون میکنم