***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

حرف دلم

1392/2/18 9:04
263 بازدید
اشتراک گذاری

معصومه 20 ماهه:

سلام دردونه مامان و بابا .خانومی خونه ما . زندگی بخش و شادی ما .                                           

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

اونقدر برات حرف دارم که نمی دونم کدومشو بگم . شیرین زبون مامان . عسلم داری روز به روز بزرگتر میشی و جلو چشممون قد میکشی من و بابایی به هم میگیم یعنی این همون معصومه کوچولوییه که تو شکم مامانی لگد میزد؟؟؟؟؟؟؟؟

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

آخه چرا عمرمون اینقدر زود میگذره ؟؟ خدایا خودت میدونی چی تو دلم میگذره فقط دخترم و همسرممو به خودت میسپارم تا محافظشون باشی.....

عزیز دلم این روزا دلم میخواد باهات حرف بزنم و تو هم گوش کنی بعضی وقتا هم آروم و صبورانه به حرفام گوش میدی طوری که گریه ام میگیره .... وقتی در گوشت باهات حرف میزنم سرتو میچسبونی به گونه هام و خوب گوش میدی و منم کیف میکنم.....                                                ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

وقتی خسته میشی دراز میکشی رو زمین و آروم سرتو میذاری زمین و به اطراف نگاه میکنی مثل آدم بزرگا قربونت شم من...۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

یاد گرفتی جمله بگی خودت اونقدر کیف میکنی که یه جمله رو چند بار تکرار میکنی...

بابا بیشین          ماما بیشین          ماما نون اوتاد؟(افتاد)             ماما جوجو لالا درده؟          مامان لالا درده            بابا جوجاس؟             ماما بازی نیییم؟(بکنیم)             بریم بازی ؟؟           دارا(سارا) لالا درده هیسسسس.         منوووو(معصومه)اوتاد!    ماما بییم ایاط؟؟؟(حیاط)

دلبرم در ودیوار خونه شده بوم نقاشی تو عزیزم همه جاشو خط خطی کردی و دایره های کوچولوتو کشیدی خیلی نازن منم ازشون عکس انداختم...۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

دیشب میخواستم ببرمت حموم تا حولتو برداشتم گفتی ماما مییم حموم؟؟؟؟ وای خیلی ناز گفتی منم یه ماچ گنده کردمت و گفتم آره عشقم میرییم حموم ...

راستی بن بن بن مقدماتی رو تموم کردیم و رفتیم سراغ یک عزیزم ...

کتاب هم برات میخونم البته اگه بزاری تا شروع میکنم به کتاب خوندن یه کتاب دیگه دست میگیری و تا جلو چشمات میاری بالا بلند بلند میخونی به زبون خودت منم مجبور میشم سکووت اختیار کنم.....                          

                                                                     

16دندونه مامان  مبارکت باشه نیش آخری خیلی اذیتت کرد قربونت بشم من.._*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمدحسین
18 اردیبهشت 92 10:18
ای جووووووونم! خاله فداش بشه!

به جای منم یه ماچ گنده از اون یکی لپش میکردی خوب!

خدا نکنه عزیزم محمد حسین خوشمل چطوره؟

علامه كوچولو
18 اردیبهشت 92 11:04
قربووووووووووووووونش برم ديگه خانوم شده ماشاءالله

ممنون خاله جون خدا نکنه

مامان ضحا
21 اردیبهشت 92 7:47
الهي قربونت برم شيرين زبون خاله
دندون جديد مبارك معصومه جون.

lممنون