***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

شیرین زبونم

1393/5/8 20:30
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم چشمک

zibasaz.niniweblog.com

امروز که بابایی خونست به خاطر عید فطر و شما تنها نیستی من کلی وقت داشتم تا بیام و عقب

افتادگی هامو جبران کنم .

الان هم لالا کردی و من دوباره اومدم ... عکساتو دیدی ؟

یه سری جمله ها و کلمات بامزه میگی که آدم میخواد لپاتو بخوره ... مثلا وقتی میخوابم و تو خوابت

نمیاد اونقدر قربون صدقم میری که بیدارم کنی ولی موفق نمیشی آخه مامانی الان بیشتر به استراحت احتیاج داره

چند تا کلمه رو اشتباه میگی:

کندم............کندیدم

ریختم...........ریزیدم یا ریحتیدم

سوختم...........سوحتیدم

پرتقال.........برتلاق یا برتلال

اسباب بازی.......ابازی

تلفون..............تیفیلون

 

(خ )و (گ) و( ق) رو نمیتونی بگی  مثلا

بخوابیم..............بیابیم یا بحابیم 

نخواب .............نحاب (البته ح رو با تشدید میگی)

یخ کردم .............یک کردم

قاشق.............داشق

گرم.............درم

قایم موشک ..........دایم موشک

موش و گربه.......موش و دربه

نمیخورم.........نمیدورم

نمیخوام بخورم.......نمیدام بودورم

خوراکی .............دوراکی

خرگوش.........درگوش

 بعضی وقتا ازت میپرسم چی گفتی؟ میگی هیجی (هیچی)

هر شب به بابایی میگی برام فیلم بذار ببینم بعد ترتیبش رو هم میگی .. موش ودربه ، تولد، پلنگ

صورتی، درگوش.

بهت میگم ناهار چی میخوری درست کنم میگی .. ناهار پلو

 

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان گلشن
10 مرداد 93 11:39
سلام به معصومه گلی. به ما سر بزن
مامان جون معصومه
10 مرداد 93 19:05
الهی من قربون شیرین زبونیهات برم عزیز دلم
مامان ضحــــا
15 مرداد 93 8:49
چقدر شيرين زبون شدي خاله
آغوش محبت
24 مرداد 93 12:55
سلام خاله جون قربونت بشم من خیلی قشنگ حرف می زنی نقاشیاتم خیلی قشنگن عکساتم خیلی خیلی خوشگلن آخه تو خودت خیییییییییلی نازی نفس خاله هزارهزارماشاالله