***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

دختر معصومم

1392/2/24 15:51
287 بازدید
اشتراک گذاری

                                         _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_  

سلام مامانی شبیه ترین بوسه ای که به بوسه های تو شبیه رو پیدا کردم و برات گذاشتم چون هیچ وقت نمیشه از این بوسه های نازت عکس بگیرم . شده ها اما به این دقیقی نه... اونقدر با مزه اس که وصف نمیشه فقط بگم که عاشقشم....

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

از معصومیت این عکس هم خوشم اومد برات گذاشتم دلبرم...آخه تو هم مثل اسمت خیلی معصومی!

اونقدر معصومی که دیروز که باهات دعوا کردم معصومانه و مظلومانه نگام کردی و گفتی ماما بوس مامان

ببخ(ببخشید) عزیز دلم قربون دلت بشم مامانی رو ببخش باشه؟؟؟

بعدا با گریه تو بغلم خوابیدی و من شرمنده اون همه بخششت !!

شونه هام سنگین شد و نتونستم نگاه به صورت ماهت کنم و دو ساعتی تو رو تو بغلم نگه داشتم تا قلبم

ازت معذرت بخواد.... عزیز دلم قلبم فدای تو ....

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

منصوره.الف
25 اردیبهشت 92 15:23
سلام مامان عزیز تبریک به شما که نام نیک اهل بیت رو برا فرزندتون انتخاب کردید. پستی هست با عنوان "نام نیک" که مخصوص شماست تا بگید علت این انتخاب رو،تا شاید مشوقی شود برای پدر و مادر های عزیز دیگر، منتظر حضور گرمتون هستم.