***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

یلدات مبارک

1391/9/28 2:31
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم جوجه زیبای من یلدات مبارکhttp://alham.persiangig.com/image/water%20melon/31.gif

سلام جوجه های مامان و بابا یلدای شما هم مبارک

عاشقانه ترین لحظه های زندگیم مال تو عزیزم ، همسرم ، همدلم ، شریکم ، همدردم یلدات مبارک 

                                              http://alham.persiangig.com/image/water%20melon/22.gif

 

 

 

 

معصومه ما ، دنیای زیبایی برایمان ساختی که تیرگی و خستگی و سردی این دنیا برایمان

نامفهوم شده.خدایا این زیبایی زندگیمون رو حفظ کن و در آغوشت سلامت بدار آمین 

 

معصومه 15 ماهه:

هزار ماشاالله به تو دلبندم توی این چند روزه اونقدر پیشرفت کردی که نمیدونم کجاشو بگم ... 

حرف زدنت ، تکرار کردنت ، غذاخوردنت ، بازی کردنت همه و همه تحسین داره ..

امشب لی لی حوضک رو یاد گرفتی و برامون اجرا میکردی در اولین فرصت عکستو میذارم قربونت بشم من .

مامانی امشب خابش نمیبره اومدم که فقط بگم عزیزم 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ضحا
28 آذر 91 7:48
معصومه جون و مامان مهربون پيشاپيش يلداتون مباررررررررررررررررررررررررك
anali
28 آذر 91 13:33
سلام معصومه جون،خوشگلم وبلاگ بسیار زیبایی داری دست مامانیت درد نکنه.
پیشاپیش یلدای با شکوهی براتون آرزو میکنم

ممنون خاله مهربون

مامان امیر مهدی (سوده)
28 آذر 91 15:20
یلدا یعنی یادمان باشد زندگی انقدر کوتاه است که یک لحظه بیشتر با هم بودن را باید جشن گرفت یلا پیشاپیش مبارک!
سلام عزیزم ممنون به ما سر زدید منم لینکتون کردم.

خواهش یلدای شما هم مبارک

مامان ابوالفضل
29 آذر 91 14:30
کاروان میرود و دخترکی جا ماندست وسط باغ حزان قاصدکی جا ماندست لخته خون نیست که در چشم کبودش پیداست سر باباست که در مردمکی جا ماندست با نگاهی به رخش در دل خود مادر گفت نکند در کف دستش فدکی جا ماندست هاتفی داد ندا قامت این قافله را قدری آهسته ببندد ملکی جا ماندست
رجبی
29 آذر 91 20:49
سلام دوست من وبلاگ قشنقتون رو دیدم جالب بود. من طراحی تقویم کودک انجام میدم، اگر دنبال یه هدیه خوب واسه کوچولو و خانوادتون برای عید نوروز 1392 میگردید توصیه میکنم یه سر به وبلاگ من بزنید مطمئن باشید پشیمون نمیشید. با تشکر، منتظر نظرات شما هستم. http://calenderbaby.persianblog.ir http://taghvimkood.persianblog.ir