***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

خداحافظی

1391/9/30 7:59
291 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دختر عزیزم ودوستای قشنگمون _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

من امروز اومدم خداحافظی یه ماهه کنم کار خیری در پیشه که باید انجامش بدم و بعد ان شاالله میام و

برات مینویسم عزیزم و اگه کارمون به سلامتی انجام شد برات تعریف میکنم دلبندم . کامپیوتر تعطیل . اینترنت

تعطیل _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_چون خیلی برام مشغله فکری ایجاد کرده و میخام یه چند وقتی برای خودم باشم تا کارمون به

درستی و سر موقع انجام بشه ان شاالله . همه خاطراتت رو برات مینویسم عزیز دلم و مطمئن باش چیزی از

قلم نمیوفته دختر ناز . Smileyعکسای نازتو برات درست کردم شاید اون آخرین مطلبی باشه که فعلا برات میذارم و

باز برمیگردم قربون مهربونترین دختر دنیا بشم من . عاشقتم مامانی مخصوصا زمانی که با زور بوسم میکنی

دلبندم.

دوستای قشنگ ما رو فراموش نکنید برام پیام بذارید دوست دارم باهاتون در ارتباط باشم و پیاماهای

قشنگتون رو میخونم و بهتون سر میزنم با گوشیم  اما شاید نتونم جواب بدم چون قابلیت نوشتن پیام نداره

. به هر حال دوستون دارم ._*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ریحانه اینا
5 دی 91 15:40
چرا آخه.؟پس ما چیکار کنیم؟!!!!
مامان ابوالفضلم
19 دی 91 16:12
سلام آپیدیم و منتظر حضور گرم ودلپذیر شما دوست عزیز.
مامان بهار
29 دی 91 23:22
ایشاا... هر جا هستین شاد و خرم باشین واسه ما هم دعا کنید!!
نرگس مامان باران
3 بهمن 91 1:02
مامانی این یک ماه تموم نشد؟


سلام عزیزم چرا آخر هفته دیگه میام
saba
3 بهمن 91 15:37
سلام.وبلاگ واقعا زیبایی دارید من وارد کننده برچسب های دیواری(دکوراسیون منزل) هستم لطفا به وبلاگ من سر بزنید ونظر خود را بگویید واگر مایل بودید تبادل لینک کنیم با تشکر http://dewall.blogfa.com/
مامان ضحا
9 بهمن 91 16:15
عيدتون مبارك.شاد باشيد