***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

دست گل های معصومه

1391/9/22 19:13
317 بازدید
اشتراک گذاری

معصومه15 ماهه:

سلام مامانی من یه خولده سلما خوردم مواظبم باسی زود خوب میسم مامانی

عسلم خیلی سخته چون مجبورم غذاهای سرخ کردنی درست نکنم و به شما هم آب پز و بخارپز بدم ببخشید عزیزم.

یه چیز جالب و خنده دار واسه دخملی مامان وبابا

رجواب

عزیزم دخترم فدات شم چند روزه که با مامانی حرف میزنی و منم میفهمم که چی میگی اما اونقدر اتفاقی و سریع رخ میده که نمیتونم ضبط کنم .

خیلی جالبه که تا مامانی عطسه میکنه تو هم ادامو در میاری و بهم میخندی بلاچه مامان توکه سرما خورده بودی من بهت نمیخندیدم.

گیر دادی به دوربین عکاسی و باهاش ور میری آخه یاد گرفتی چطور روشن و خاموشش کنی لنزش داغون شده.گوشی موبایل من هم همینطور داغونش کردی دائم داری باهاش عکس میندازی .خسته شدم اونقدر که عکس اضافه پاک کردم .42 Orange Emoticons

دمپایی های مامانو میپوشی و تو خونه راه میری و کلی ذوق میکنی دلبرم

.

اسم پیشی رو یاد گرفتی و تا میگم پیشی چی میگه میگی می می

تو آشپزخونه  از دستت آسایش ندارم کابینت ظرفا رو باز میکنی و بشقابا رو میریزی زمین ترق تروق ترق تروق راه میندازی بیا و ببین 23 Orange Emoticons92 Orange Emoticons

دستگاه ضبطمون از دست تو سرویس شده اونقدر که در کاستشو باز و بسته میکنی و روشن و خاموش52 Orange Emoticons .

الان دیگه  وقت ندارم از دست گلات بنویسم جیگرم باید برم شام بپزم یه ساعت دیگه بابایی میاد و شما هم شام میخوای از مامانی .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله راضیه
24 آذر 91 16:55
وروجک خاله الهی فدات شم. عسل من. نازناز من. الهی قربون شیرین زبونیات شم. جیگرم پس کی یاد می گیری به من بگی خاله؟ هر وقت جلوی من ازت می پرسن خاله کو؟ همش به خاله مهدیه نگاه می کنی؛ اگه اونم نباشه دستاتو میاری بالا و می گی: آآآآآآ.... انگار نه انگار خاله راضیه جلوت نشسته!!! آخه نازنازی من الان 5ماهه که دائم پیشتم! می خای سورپرایزم کنی مگه نه؟ خاله یی به خدا من خاله راضیه ام.....!!!!

ا
ا


خاله جونم من خیلی تو رو دوست دارم فقط اسمتو نمیدونم دیگه !تازه امشب که گفتی خاله کو ? نشونت دادم و گفتم اینااااا.







علامه کوچولو
25 آذر 91 17:47
مامان درسا
28 آذر 91 1:52
سلام عزیزم درسا در سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده.اگه میشه لطف کنید به وبلاگش بیاین وبه اون آدرس برید وبهش امتیاز بدین.ممنون