***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

نانم های دخترم

1392/4/30 2:14
410 بازدید
اشتراک گذاری

معصومه 22 ماهه :

سلام می نانانم معصومه ی مامانemoticon,smiley,face,emotion

جذاب ترین بخش حرف زدنات رو برات مینویسم گلم...

پوشانانم                    بپوشم یا بپوشون

مینا نانم                    میکشم

می نونانم                   می خونم

عوض آنانم                عوض کنم یا عوض کن

جیش نانم                جیش کردم یا دارم

بو شو نانم                بشورم

پوشوو نانم                پشتم رو بمالم یا بمال

ناهار نی نانم             ناهار میخورم

باز نانانم                   باز کنم

کلا آخر همه فعل هات نانانم یا نانم اضافه میکنی شکرم شیرینمemoticon,smiley,face,emotion

بعضی وقتها که با استرس حرف میزنی یا خیلی ذوق داری نانم هات زیادترم میشه ... نانانانانانمemoticon,smiley,face,emotion

گلم این روزا خونمونو سرشار از ذوق و جیغ و هورا کردی بابت حرف زدن مثل عسلت . دیگه کامل حرف میزنی و ما رو بیهوش میکنی.emoticon,smiley,face,emotion

در رو که باز میکنم هوای خونه عوض شه  میری جلوی در و بلند صدا میکنی دایی دایی ننانی(زندایی) emoticon,smiley,face,emotion

عسلم بابایی تو حیاط تاب وصل کرده و بعداز ظهرایی که خسته نباشه میبرتت تاب بازی تقریبا از پارک رفتن خلاص شدیم خداروشکرemoticon,smiley,face,emotion

ماه رمضونه و ما روزه ایم خوردنیا دیگه مال توشده  وقتی داری چیزی میخوری به ما هم تارف میکنی بعد برمیگردونی و میگی ماما یا بابا روزس قربونت بشم آخه  هنوز  نمیدونی روزه یعنی چی !emoticon,smiley,face,emotion

عاشقانه این روزها رو به خاطر مسپارم . دخترم صبورم ، صبورانه شیر نخوردنت رو تحمل میکنی و شبها فقط با سر گذاشتن به روی بالش خوابت میبره آخه این چیزی نبود که اطرافیان بهم گفته بودند ، همه میگفتند شبها بچه اذیت میشه و بی تابی میکنه و حتی تا صبح گریه میکنه ... اما تو با تمام وابستگی و علاقه شدیدی که به شیر خوردن داشتی و هنوزم داری خیلی راحت و بی دردسر قبول کردی که مامان دیگه استراحت کنه قربونت شم من .اما مامانی دلش راضی نمیشه شما کمتر از دو سال شیر بخوری به همین خاطر شبها تا صبح دو سه بار سیرابت میکنم تا جبران بشه این محبت و صبرت عزیزم... emoticon,smiley,face,emotion

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فاطمه قنبری
30 تیر 92 3:06
ماشالله خدا حفظش کنه
چه قدر نازه

ممنون...

مامان ضحـــــــــــــا
3 مرداد 92 13:05
سلام مرضيه جون
خدا رو شكر كه به راحتي از شير جدا شد.ضحا هم دقيقآهمينطوري بود.من الانم ميگم كه واقعآيه معجزه بود.
عزيز خاله بهت راي دادماااااااااااااااااااااا.با گوشيه مامانم

ممنون خاله جونم