***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

عملیات سخت و دلخراش از شیر گرفتن

1392/4/19 0:01
254 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم !

معصومه 22 ماهه:

مامانی امروز عملیات سخت از شیر گرفتنتو شروع کردم ...نگران

niniweblog.com

خیلی سخته برام وقتی میبینم میای سمتم و به مم نگاه میکنی و برمیگردی دلم کباب شد امروز گلم .گریه

خیلی معصومانه میگی مم پووو سده؟؟؟؟ یعنی مم اوف شده؟؟؟ هیچ وقت به این آرومی و

بدون شیر نخوابیده بودی . هم بعد از ظهر هم شب تا گذاشتم روی پام که تکونت بدم گفتی

بتو ، پتوتو انداختم روت و خوابیدی عسلمخواب معصومه من واقعا معصومیتشویق

خیلی ناراحتم دارم یه ماه زودتر از شیر میگیرم اما چه کنم مامانی ماه رمضانه و مجبورم

. آخه شیرخوردنت خیلی به من فشار میاره ، فشارم هشته و میترسم مریض شم و چون

میخوام روزه بگیرم دکترم گفته حتماباید از شیر بگیرمت...ناراحت

niniweblog.com

خانومی ایشالا همیشه سلامت باشی و این دو سال شیری که خوردی وجودی پاک و

سرشاراز عشق به خدا و ائمه برات ساخته باشه . از خدای مهربون هم میخوام این دو سال

دوران  شیردهی  رو از من قبول کنه و گناهامو به خاطر تو ببخشه عزیزمفرشته

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ضحــــــــــــــــــا
19 تیر 92 10:15
سلام خانمي
آخي الهي بگردم از شير گرفتن خيلي سخته.ولي خوب پروسه ايه كه بايد طي بشه.آفرين معصومه بانو
عروسي خوش گذشت؟؟؟انشالله هميشه به شادي باشين.


آره خاله ای خیلی سخته ...
ممنون جاتون خالی بود.
بابای سید محمد
27 تیر 92 0:59
سلام به دختر خانم عزیز و خوشگل و سلام به مادر مهربونش

انشاالله همیشه درکنار هم خوش و سلامت باشید


سلام ممنون از شما.