***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 23 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

روزهای زیبای من و تو

1392/2/25 16:56
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربون مامان

معصومه 20 ماهه:

دیروز با من و تو دوتایی رفتیم گردش خیلی خوش گذشت ولی حیف که بابایی نبود آخه بابایی امتحاناش شروع شده و باید درس بخونه                   

 

اول رفتیم پارک و شما بازی کردی یکم هوا سرد شد و با هم رفتیم قدم زدیم به بابایی نگیا رفته بودیم برا  بابایی کادوی روز مرد بگیریم ..... emoticon,smiley,face,emotion

بعد با هم یه خوراکی خریدیم و رفتیم تو ماشین خوردیم .....به بهemoticon,smiley,face,emotion

 

مامان جونینا رفته بودند روستامون و من و تو هم رفتیم و شب با هم برگشتیم خلاصه روز

خوبی بود ....

                                                                        

چند تا کلمه جدید یاد گرفتی با اون زبون شیرینت میگیemoticon,smiley,face,emotion

عزیز ام............عزیزم

اموم...............حموم

دش شوییم........دست بشوریم

ن س ت ......... نسترن (همسایمونه)

بوووز...........بز

اعداد : ید ، دووو ، سه ، چارار ، بن، جیش ، هپ ، هت ، نووو ، ده

نونه ...............خونه

سلاااااااام ...........سلام

جادو............جارو

لیلاس .........گیلاس

جوجه..........گوجه

دیپ...........کیف

باک............پارک

                                        

سوار کمر مامان یا بابا یی میشی و میگی آنی بیب بیب (ماشین بازی)

وقتی کسی رو میزنی زود پشیمون میشی و خیلی خیلی خیلی شیرین میگی نازی نازی

جیجیتو که عوض میکنم پوشک کثیفت نگاه میکنی و میگی اده آره ؟ منم میگم آره ...

وقتی میشورمت اگه آب سرد باشه میگی درده آره ؟ اگه داغ باشه میگی جیزه آره ؟

تو خونه نوید (یکی از عروسکاتو) بغل میکنی و بلند بلند داد میزنی لا لا لا لا یعنی داری

میخابونی بعد میایپیش من یا بابا میگی سسسسس نی نی لالا دیده...

ماشالا هزار ماشالا شیر خوردنت هم که ......... به اوج خودش رسیده  از دست تو من تو

خونه نمیتونم دراز بکشم چون یاد شیر میوفتی...آخه یه ربع  بیست دقیقه راضیت نمیکنه

که هر چقدر من دراز کشیده باشم شما هم به بنده چسبیدی عزیز دلم...

                                                            

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mami67
27 اردیبهشت 92 16:33
سلام دوست عزیز .جان چه دختر نازی داری ماشالا اسپند فراموش نشه من لینکت کردم دوست داشتی لینکم کن خوشحال میشم به وبلاگ دختر منم سر بزنی.

ممنونم به روی چشم لینکید عزیزم .