***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

معصومه نازمون دیگه حرف میزنه

1391/8/9 0:18
375 بازدید
اشتراک گذاری

 معصومه 14 ماه و 10روزه:

  سلام به و دوستای قشنگمون  

                                  

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

وای نمیدونید این ماه عسلمون چقدر خوردنی و بامزه شده هر چی بگم باز کم گفتم .смайлик

معصومه مامان ماشالا7 هزار ماشالا جمله میگی مثل قند و نبات به دل میشینه مثلا سوم این ماه یعنی آبان که وارد 15 ماهگی شدی بغل بابایی که بودی

                                                                   گفتی تو بابای منی

البته با زبون شیرین خودت ولی ما فهمیدیم و خشکمون زد .

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

 

فردای همون روز یعنی 4 آبان من داشتم حاضر میشدم بریم بیرون که تو دنبالم گریه میکردی گفتم مامانی جی جی بپوشم بریم در دری یه دفعه سرتو انداختی پایین و

                                                                         گفتی جی جی بپوش .

من که ماتم برده بود تو نگام میکردی و میخندیدی . لحظه خیلی قشنگی بود.смайлик

چند روزه بابایی شما رو تو بغلش تاب میده و تو کیف میکنی اونقدر برات خوندیم تاب تاب تاب بازی خدا معصومه رو نندازی یاد گرفتی و

                                                       میگی تاب تاب  تاب تاب ننانی

 

 

عزیز دلم امروز رفتیم آتلیه زویا و عکسای قشنگتو گرفتیم ماه شدی تو عکس دخترم .

راستی یادم رفت بگم یکی از اداهای قشنگت که دلمونو آب میکنه کره ای حرف زدنته بعضی وقتا که میری تو حس و با خودت حرف میزنی میزنی کانال کره.

   ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩                                                                ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

      راستی منتظر گالری عکس معصومه باشید تو راهه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

علامه كوچولو
20 آبان 91 8:23
ماشاءالله
آفرين به معصومه كوچولو بزرگ بانوي فردا



مرسی خاله ای
مامان بهار
20 آبان 91 9:21
ماشاا.. چه خوردنی و شیرین زبون شده دخملی!!!
روی ماهشو ببوس




ماشالا به بهار جون ممنون
باران قلنبه
20 آبان 91 10:33
اخ جون
باران قلنبه
20 آبان 91 18:22
مامانی معصومه جونم چطوره خوب شده من که امروز دوباره بارانو بردم دکتر و دارو بهش دادن



خوب خوب که نه نمیدونم چشه دکترا میگن ویروسه اما من مطمئنم ویروس نیست چون اصلا علائمی که میگن نداره معصومه فقط خیلی بیقراره و شبا بد میخابه


راستی یادم رفت دخملتم ایشالا خوب میشه .بچه داری خیلی استرس داره باید باهاش بسازیم
مامان ضحا
21 آبان 91 7:25
با سلام.ممنون از اينكه به وبلاگ ضحا جونم سر زديد.ماشاءالله معصومه جان هم ناز هستن.من هم لينكتون كردم.
خود مامانی
22 آبان 91 0:34
سلام من الان پیش بابایی نشستم بابایی میگه نمیدونم چی بنویم به همین خاطر خودم نوشتم که معصومه مامان و بابا دوست داریم و عاشقانه در آغوش گرممون میفشاریمت بابایی از مامانی داره تشکر میکنه به خاطر وقت گذاشتن برای وبلاگ جیگرمون و میگه با این کارت خاطرات دخترم رو برام زنده نگه میداری مامانی.منم میگم خواهش میکنم عزیزم بای بای
زهرا
1 آذر 91 19:34
ما دیگه صبرمون تموم شده پس گالری عکسو کی میزنی؟؟؟


سلام اگه خدا بخواد امشب