***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

دوستای معصومه

1392/9/11 8:03
258 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانیقلب

این اسما نمیدونم چیه ولی زیاد به کار میبری...سوال

باندیلین ، ساندیلین ، اسوندیل ، ایشاندیل ، بامبابام

یه روز که دراز کشیده بودم برام قصه گفتی:خیال باطل

یه کی بود یکی نبود جوجه هه بفت مامانشو بوس بدونه ، باباشو بوس بدونه ، ساندیلین و

بوس بدونه ............

وقتی کار خوب می کنی یا کاری میکنی که تشویق میخوای بلند میگی: من دستری دوبم

(من دختر خوبیم)ماچ

وقتی عصبانی هستی میای پیشم میگم خوش اومدی میگی خوش اومدی نه!خنده

خیلی قانع هستی یا هنوز مفهوم تعداد رو نمیدونی... وقتی میگیم یه دفتر دیگه برات بخریم

میگی نه هدیم دوبه (همین خوبه)قهقهه

به ابرو میگی اروبابرو 

به چشم میگی چپشچشم

من جشمام درشته میای جلو و به چشمام نگاه میکنی و با خنده میگی چرا چپشات

اینجوری میشه؟ ههههههههقهقهه

تا نقاشی میکشی صد بار میگی بیا ندا بیا ندا نون(بیا نگاه کن)اوه

عاشق نقاشی هستی تا حالا 15 20 تا دفتر پر کردی  تشویق

جدیدا خیلی گریه میکنی بابایی میگه احوالاتت داره عوض میشه و به احترام بیشتری احتیاج

داری تا گریهت میگیره میگی بیا منو بوس بدون الهی مامان فدات شهگریه

 

                                           بای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ضحــــــــــــــــا
1 بهمن 92 8:56
الهي چقدر ناز حرف ميزني معصومه جووووووووووون
مامان زهرا
2 بهمن 92 15:40
سلام خاله یی بالاخره موفق شدم برات نظر بذارم قربونت بشم وبلاگت خیلی نازه من همیشه پا به پای پست هات باهاتم اما نمی تونم نظر بذارم الانم با لبتاب باباجون دارم می نویسم. تو قلب مهربونی داری برای سلامتی زهراجون دعا کن باسه؟!!!
مامان دو فرشته
پاسخ
سلام خاله جون ممنونم از اینکه همیشه همراهی با ما . ایشالا زهرا جونم سالم و سلامت به دنیا بیاد