***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

روزهای قشنگ

1391/11/26 11:01
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نوگل عزیزم دلبندم شیرینی زندگی۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

معصومه 17 ماهه:

چند وقته میخوام بیام و از حرف زدنات بنویسم اما سرم شلوغه و نمیشه آخه عروسی خاله راضیه نزدیکه و کلی کار داریم .

جمله های زیبایی به کار میبری که مینویسم برات

نی نی بی ین .............. نی نی بکش

ماما بی یم ؟................. ماما بریم؟

بابا چییی شد؟............بابا چی شد؟

بی یم لالایی..............بریم لالایی

نی نی بفت..............نی نی رفت

و خیلی جمله ی دیگه که تو ذهنم نیست بعدا دونه دونه میام مینویسم عزیزم

کار هر روزت شده نی نی کشیدن یه دفتر برات گذاشتیم تا نقاشی کنی اما میگی اول ما نقاشی کنیم بعد تو ...

خیلی کم غذا میخوری و من با هر ترفندی شده بهت غذا میدم مثلا امروز صبح که بیدار شدی رفتی سر یخچال و سیب رو نشون دادی منم از فرصت استفاده کردم و سریع سیب و موز رو میکس کردم و یه قاشق خامه عسلی ریختم توش خامه ای که تا به حال نخورده بودی و به عنوان صبحانه با هم خوردیم خداروشکر بدت نیومد و چند قاشقی خوردی عسلکم.             28.gif

 

                                                  

 

                                                       http://www.recados18.com/images/20111101/shocking-smile-graphic.gif

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان بهار
26 بهمن 91 15:52
نازی ! چه دخمل بلایی شده!
مامانش من دارم انواع کیک ها و دسر ها رو واسه بهار درست میکنم و خوشش میاد
سما هم میتونی امتحان کنی
راستی انواع املت ها هم پیشنهاد منه واسه این که از تخم مرغ زده نشن
بوس واسه معصومه بانو

ممنون میشم دستور پخت رو بذاری عزیزم. خیلی دوست دارم تو غذا تنوع داشته باشم تا همه مواد غذایی به بدنش برسه

مامان بهار
11 اسفند 91 12:09
سلام
در مورد کیک که من همون کیک یک تخم مرغی رو با طعم های مختلف درست کردم یه بار با آب پرتقال یه بار با سیب و دارچین یه بار با کشمش و گردو و یا کاکائو
در مورد دسر هم بیشتر با پایه ماست و خامه رو هر دفعه با یه چیز مخلوز میشه کرد به ذائقه بچه مربوط میشه
من با پودر تخم کتان، پودر جوانه یونجه یا جوانه گندم مخلوط میکنم حالا اگه بچه شما موز دوست داشته باشه یا سیب هم میتونه ترکیب خوبی باشه
تیرامیسو و پاناکوتا رو هم دوست دارن
میتونی دستور هاشون رو از http://hanichef.blogfa.com یه وبلاگ خوب آموزشی هست که من خیلی ازش استفاده میکنم
املت هم می تونی با کمی پنیر و فلفل دلمه ای و تخم مرغ یا تخم بلدرچین درست کنی
من با گل کلم هم درست کردم بد نشد
عدسی رو با کمی پودر جوانه گندم مخلوط کن بده واسه صبحونه من بهش میگم صبحانه بهشتی آخه پیاز و عدس و گندم داره
من هفته ای یکبار پاچه گوسفند میپزم واسه صبحانه برای استخوان سازی عالیه
حلیم بادمجون جزو غذاهاییه که من پیشنهاد میدم
راستش دختر ما بد قلقه وگرنه شاید من چیزهای دیگه رو هم امتحان میکردم
فعلا همینا رو یادم بود بنویسم



خیلی زحمت کشیدی ممنون