***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

هشتم محرم و نذری

1391/9/5 16:37
378 بازدید
اشتراک گذاری

معصومه15 ماهه:

سلام امروز هشتم محرمه و ما نذر داریم ان شاالله خدا قبول کنه ...

              یا امام حسین فقط به عشق تو ...

صبح امروز رفتیم به همایش علی اصغر با معصومه کوچولو و مامان و خاله ها . خدایا محشری بودا ..

همه بچه ها سبز و سفید پوش با سربند علی اصغر و امام حسین (ع)

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

واقعا تا به حال درک نکردم مادر علی اصغر چی کشیده امروز فهمیدم داغ فرزند یعنی چی البته هر چقدر هم خودمون رو جای اونها بگذاریم باز نمیتونیم حال اونا رو درک کنیم . خدایا دلم داره میترکه . بغض دارم اما نمیتونم گریه کنم شرم دارم دخترم رو ببوسم  شرم دارم بغلش کنم شرم دارم شیرش بدم الان ربابه چی میکشه ... 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

                                      

 

                                       

 

              

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

 

                        یا ابوالفضل العباس (ع)

 

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

بعد از اتمام همایش و عزاداری تو حیاط مصلی بنری گذاشته بودند که نوزادان اون رو مهر میکردند با انگشتای کوچولوشون برای عهد با علی اصغر . معصومه ما هم سه انگشتی مهر کرد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)