***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

فرشته کوچولو خوش اومدی

1392/12/1 8:02
621 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترکم 

                                 ماهگیت مبارک 

                                                    

خیلی خوشحاولیم که داری بزرگ میشی و یه همدم مهربون و دلسوز برامونی

خدای مهربونم زبانم از لطف و مهربونی تو بند اومده و نمیدونم چطور این رحمت الهی و

نعمت خدایی رو شکر کنم خدای مهربونم از اینکه دوباره یه میوه ی بهشتی توی دلم

کاشتی و با مهرت اونو پرورش میدیتا دو باره بعد از 30 ماه آغوشم گرم از این گل همیشه

 بهار خدایی بشه و عطرش تمام تنم رو پر کنه و سیراب از عشق مادری بشم ممنونم 30

ماه پیش حسم زیبای مادری رو با لمس دستان کوچولوی معصومه عزیزم درک کردم خیلی

خوشحالم که این موهبت دوباره نصیبم شد ...  

                                                                     

 خدای عزیزم برای شکر گفتنت به این جمله بسنده نمیکنم و روزها برای اینکه همیشه

پشت و پناهم هستی و زندگیم رو سرشار از عشق و نعمت کردی دست به دعا بر میدارم و

صدات میکنم ای مهربونم ممنونم

 خدای بخشنده من کسانی رو که سالها منتظر این نعمتند رو دست خالی نذار و این موهبت

رو هم نصیب زندگی شیرینشون   بکن تا لبریز از عشق بشن.

                                                       . تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com .

 

آره دخترکم داری آبجی بزرگه میشی و کلی مسئولیت برات دارم اصلا فهمیدی من چی

گفتم اشکال نداره بزرگ میشی میفهمیconnie_mama.gif

دو هفتس که اومدیم خونه جدید و از مامان جون و خاله و دایی دور شدیم و من اونقدر حالم

بد بود که نتونستم خونه رو خوب بچینم و وسایل مورد نیاز این خونه رو بخرم.


خوشگلم توهم صبورانه وقتی من استراحت میکنم میای کنارم میشینی و آروم و بی صدا  با اسباب بازیات بازی میکنی

 

وقتی من ناراحتم یا حواسم بهت نیست به من نگاه میکنی و میگی منو بی یندون(بخندون

یعنی به من لبخند بزن)yes4.gif

 

من شبا مجبورم قرص بخورم و تو هم کنجکاوانه میای پیشم و میگی مریضی منم میگم آره

میگی الهی دوب(خوب) بشی منم مریضم درص میدورم (قرص میخورم) خاله راضیه میگه

مثل پادشاه ها حرف میزنی نمیگی میخوام یا بده میگی میخورم

                                                              

یه تیکه تو جمله هات برام جالب بود اونم اینه که از کلمه خودم نمی دونی کجا استفاده

کنی مثلا وقتی داری در مورد خودت حرف میزنی دو تا من بکار میبری : من نمیتونم منو

پوشک کنم یا من میخوام لباس منو بپوشم

                                          

نی نی خاله راضیه یه روز دیگه یه ماهه میشه هوراااااااااااااااااااااا زهرای خاله تولدت مبارک

معصومه من زهرا کوچولو رو خیلی دوس داره ها اما از وقتی زهرا دنیا اومده یه کم

حساس شده به همین خاطر کمتر میریم اونجا اما من دارم از دوریشون دق میکنم.                                                                  شکلکهای جالب و متنوع آروین

راستی توی این دو هفته اخیر دو تا دندون بزرگ هم در آوردی مبارکه گلم 20 دندونه من.

                                     ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

شبا مسواک میزنی و مثل ما از نخ دندون استفاده میکنی وقتی ما نخ دندون برمیداریم میگی منم نک میخوام....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان کوثری
3 اسفند 92 6:08
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین و کلاه عیدانه و بنر عید طراحی و چاپ کارت پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت temparti.ir http://tempari.blogfa.com تقویم های تم دار تنوع زیادی در وب هست حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
مامان ضحـــــــــــــا
13 اسفند 92 8:03
سلام مرضيه جون مبارك باشه اول بخاطر 30 ماهگي معصومه جون، بعد بخاطر ني ني دوم واقعآ راست ميگي چه زود اقدام كردي.تبريك ميگم ب هت.مواظب خودت باش.
مامان دو فرشته
پاسخ
سلام گلم. مرسی ممنونم اره خیلی سخته باید خیلی مراقب باشم. زوده؟ ولی من اینطور فکر نمیکنم خیلی فاصله به نظرم خوب نیست بچه دوس داره با بچه بازی کنه نه با ما . اگه به بچگی خودمون سری بزنیم متوجه میشیم کار درست رو مادران ما میکردن نه ما که 10 سال یه بار بچه میاریم. کودکی خودمون رو با بچه هامون مقایسه کنیم...
مامان ضحــــــــــــــا
28 اسفند 92 7:48
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. **پيشاپيش عيد نوروزت مبارک** اين هم عيدي ما به شما http://www.amazing.ir/wp-content/uploads/2014/02/Nowruz-93-Amazing-ir-7.jpg