***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

دو تا خبر خوش

1392/9/1 23:52
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلکملبخند

27 ماهگیت مبارک معصومه جونمهورا

دو تا خبر خوش برات دارم 

یکی این که 17 دندونه شدی یعنی یه دونه به دندونای قبلیت اضافه شد ولی اونقدر عصبی شدی که نگو میدونم درد داره خیلی هم درد داره مامان فدات شه اوه

دوم اینکه امشب به کمک بابایی مهربون تو دسشویی و روی صندلی جیش کردی  خودت خیلی تعجب کرده بودی اما ما ذوق کردیم ... خداروشکر بابایی خیلی حوصله داره من دقیقه ها مینشستم کنارت تو دسشویی و با هم حرف میزدیم شعر میخوندیم دست میزدیم اما اخبری از جیش نبود در آخر هم دست از پا دراز تر میومدیم بیرون... اما امشب بابایی گفت حرفی از جیش کردن باهات نزنم تو رو تشویق کرد بری رو صندلی بشینی و ماهی های روی دیوار که برات چسبوندیم رو نگاه کنی و بشماری 3 _4 دقیقه نگذشته بود که صدام کردی مامان بیا... منم اومدم و....تشویقتشویق

یه کلمه یاد گرفتی از من وای وای وای تا میبینی من خسته ام یا دارم درد میکشم میای بغلم میکنی و میگی الهی میمیرم دونم دونم( الهی بمیرم جونم جونم)قلب

  پای راستت درد میکنه قراره فردا ببرمت دکتر ارتپد ببینم چی میگه فکر کنم ضرب دیده عزیزم ببخشید که مواظبت نبودم گلم.ناراحت

تا خبر بعدی بای بای مامانی.بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)