***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

5ماهگی فسقلی

1391/7/30 10:58
368 بازدید
اشتراک گذاری

معصومه 4 ماهه:

4-5ماهگیت بود که موهات شروع به ریزش کرد و من کلی نگران شده بودم اطرافیان میگفتن موهاش دوباره در میاد اما من میترسیدم وووووووواااااییییییییییییی اگه موهات دیگه در نمی اومد چه شکلی میشدی مامانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟وااااای

معصومه 5 ماه و 4 روز:

8 بهمن رسما گذاشتیمت تو روروءک و چند متری در عرض یه ربع رفتی اونقد زور میزدی تا یه ذره بری جلو آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآیییییییییییییییییییی فداس بسم مممممن...مؤدب

معصومه 5 ماه و 21 روزه:

22 بهمن هم بعد از رفتن به راهپیمایی که شما خانمی راهپیمایی تونو تو کالاسکه انجام دادین , رفتیم جاده چالوس . اونقذه سرد بود داشتیم یخ میزدیم تو هم همش لقمه شده بودی و  پتو پیش کرده بودیم عشق گسن مامان... بعد اومدیم تفلد خاله مهدیه و کلی بازی کردیم و تو روروءک کلی چرخیدی ...

niniweblog.com

 

ما فکر میکردیم داری دندون در میاری چون همه چیزو میکشیدی به لثه هات اون ماه برات دندونی پختیم و پخش کردیم چه قدرم خوشمزه شده بوداااااااااااااااااا اما دریغ از یه دندون هههههههههههههههههیییییییییییییییییییییییی!!

niniweblog.com

اااااااااااااااووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووه یه خاطره باحال دیگه

فسقلی من تو به نخ خیلی علاقه داشتی . هر چیزی شبیه نخ رو میگرفتی و دقیقه ها مشغول بازی با اون میشدی مثل  یه خیاطی که میخواد سوزن نخ کنه میبردیش تو دهنت و میاوردی بیرون نگاش میکردی و دوباره از اول .ما کلی به این کارت میخندیدیم .جالب بود

5 ماهت که داشت تموم میشد شروع کردم به دادن غذای کمکی . فرنی و حریره بادوم و چای بیسکوییت . بلد نبودی با قاشق غذا بخوری و میخواستی همه چیزو مک بزنی اونقد برا بار اول دست و پا زدی و لباستو کثیف کردی که مجبور شدم خودتم بشورم بلاچه مامانی...

یاد گرفته بودی بعد شیر خوردن نچ نچ میکردی 

niniweblog.com

5 ماهگیت عسلم

                                    (5 ماهگیت)کپلی چقده نازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)