***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

دختر نقاش من آفرین !

1392/5/19 1:22
361 بازدید
اشتراک گذاری

معصومه 23 ماهه:

سلام گلک مامان !

اینجا چند تا از شاهکارهای شما رو میذارم ...

مامانی واقعا تحسینت میکنم .. واقعا باید این هوش فعال شما رو تقویت و هدفدار کرد

خیلی زیباست ببین....

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

این یه نی نیه که ما با دیدنش هوراااااا کشیدیم چون بدون حضورر ما کشیدی عسلم توی

23 ماهگی واقعا محشره ( گوش و مو داره قابل توجه این که تو سه سالگی به بالا نی نی

ها گوش  میذارن تازه اگه اختلال نداشته باشن )

niniweblog.com

بعد این که نقاشیتو دیدیم و تحسینت کردیم گفتم مامانی پس دست و پاش کو ؟ سریع 

براش دست و پا گذاشتی ... ماشاالله

niniweblog.com

 این نقاشی برای آموزش بود من سر و بدن نی نی رو کشیدم و به تو گفتم دست و پا و

موها و گوشها رو بذاری. خیلی قشنگ و مرتب گذاشتی آفرین جیگرم...

niniweblog.com

                                             لبخندت را میستایم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمدحسین
20 مرداد 92 16:23
این گل دخملی برای پسر ما کلاس خصوصی نقاشی میذاره؟


سلام عزیزم اختیار داری به ذار موقش بشه خودتم به پسرت میبالی... خداروشکر همشون باهوشن ماشالا