***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

ماه رحمت تموم شد

1392/5/19 0:57
179 بازدید
اشتراک گذاری

 

معصومه 23 ماهه :

سلام دلبندم سلام قند و نباتم

 

 

niniweblog.com

خدایا بهشتت را به من دادی که چه؟

خدایا دنیایم را گلستان کردی که چه؟

من آرزوی با تو بودن را دارم چشمانم را به زیبایی هایت  عادت نده

با تو بودن در کنار زیباییهایت را میخواهم

نه زیبایی هایت بدون تو را ...

 

niniweblog.com

زیبایی زندگی من  چیزی به تولد دوسالگیت نمونده قربونت بشم. خدا در رحمتش رو به روم

باز کرده و دارم قرآن حفظ میکنم خیلی خوشحالم و از خدای مهربون میخوام کمکم کنه ...

تو این روزا داری خودی نشون میدی یعنی بزرگ شدنت ملموس شده ! اجازه میگیری،

خداحافظی میکنی، خونه رو مرتب میکنی، غذاتو خودت میخوری، نماز میخونی، سوره توحید

رو میخونی، صلوات کامل میفرستی، بسم الله میگی ، خوابت میاد میگی  بریم بابیم ، نی

نی های زیبا و کامل میکشی و کلی کار جدید که دوباره میام و برات مینویسم الان باید برم

و افطاری آخرین روز ماه رحمت رو  آماده کنم فدات شم من...{#emotions_dlg.e38}

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)