***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 10 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

11 ماهگی عسل بانو

1391/8/4 15:55
313 بازدید
اشتراک گذاری

 

معصومه 10 ماه و 4 روزه :

سلام

دیگه موهای دخملمون بلند شده بود و مدل به مدل میبستم و ازش عکس میگرفتم .ماه ماهه دخترم خداااا

niniweblog.com

میرفتیم پارک یا پیاده روی بستنی میگرفتیم و میخوردیم معصومه بستنی خیلی دوست داره

هنوز به خوردن نخ و بازی با نخ عادت داشتی من که خیلی  دوست داشتم این کارتو و ساکت میموندم تا تو به کارت برسی

دیگه یواش یواش رو سینه بلند میشدی و یه کوچولو میومدی جلو خیلی زود خسته میشدی عسلم

کامل بابا و مامان رو ادا میکردی خیلی قشنگ  لپاتو باد میکردی و میگفتی بابا یا ماما. مامان فدات شه. 

داش مشتی میشستی رو مبل و کیک میخوردی البته با یه عالمه کثیف کاری سرتو تکون میدادی و میگفتی به!

وایییییییییی یه خراب کاری دوباره مامانی این بود که موهاتو باز کوتاه کرد اما بدتر از قبل ایندفعه تو حمام وقتی موهات خیس بود کوتاهش کردم خیلی کوتاه شد ببخسید مامانی باسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسه؟

niniweblog.com

میز تلفن رو تخلیه میکردی و با وسایلش بازی میکردی هر روز کارم کاغذ جمع کردن بود از دست شما فسقلی

نخای موکت رو میگرفتی و میکشیدی تمام کناره های موکتامون نخ کش و شکافته شده. کتابات همه پاره پوره بود خلاصه این که این ماه کلا خرابکار شده بودی قند دلم.

niniweblog.com

دندون چهارمتم در اومده بود و 4 دندونه شدی .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان بهار
4 آبان 91 6:39
سلام مامان مهربون از اینکه به وب ما سر زدین ممنونم دختر گلتون خیلی ملوسه!!! من شما رو لینک کردم شما هم اگه دوست داشتی لینک کن ایشاا.. دوستای خوبی باشن