***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

معجزه سه روزه

1393/2/2 7:52
306 بازدید
اشتراک گذاری

معصومه33 ماهه:

سلام

سلام به دختر نازم که با تلاش و هوش سرشارش به مامانی کمک کرد تا از پوشک بگیرمش

، بله معصومه من دیگه پوشک نمیشه و با اعتماد به نفس زیاد مهمونی و گردش میریم و

فقط شبها وقت خواب پوشک میشه تا راحت بخوابه ...

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡̡̡̡͡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید . تصاویر متحرک شباهنگ .عکس متحرک . تصاویر متحرک . تصویر متحرک shabahang Pics - www.shabahang-20.blogfa.com ; shabahang20. or mihanblog. or لیموبلاگ .or ...  .com. ir-_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡;͡͡͡ ;͡  ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

حالا بگو چطوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوال

قصه از اونجایی شروع شد که مامانی تشخیص داد که شما خودتو میتونی نگه داری تا

پوشک بشی ، از اونجایی که مامانی هم قصد نی نی دار شدن داشت تصمیم گرفت از

پوشک بگیردت. مامان بی تجربه از دیگران درخواست کمک کرد و همه و همه یه مدل راه

جلوی پاش گذاشتن که به نظر خیلی سخت می اومد که واقعا هم همینطور بود  اونم این

که هر یه ربع یه بار ببر دسشویی نگهش دار تا جیش کنه براش قصه بگو شعر بخون بازی

کن حواسشو پرت کن ، نشد که نشد یه هفته به همین صورت گذشت و تاثیری نداشت من

بی خیال شدم و یکی دو ماه که گذشت و من باردار شدم دیگه جدی تصمیم گرفتم این کارو

تموم کنم ، توی خونه فاز 3 بودیم که شروع کردم دوباره با همون روش که دیگران گفته

بودن ولی بازم تاثیری نداشت شما اصلا راضی نمیشدی نه تو صندلی نه تو دسشویی

جیش کنی ...

هم من عصبی شده بودم هم خودت ، تو سایتهایی خونده بودم اگه کودک جواب نداد به روش

از پوشک گیری ، دو سه هفته ای صبر کنید و دوباره شروع کنید منم این کار رو کردم ، تا

سه هفته بعد عید بی خیالت شدم...

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡̡̡̡͡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید . تصاویر متحرک شباهنگ .عکس متحرک . تصاویر متحرک . تصویر متحرک shabahang Pics - www.shabahang-20.blogfa.com ; shabahang20. or mihanblog. or لیموبلاگ .or ...  .com. ir-_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡;͡͡͡ ;͡  ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

یه شب که داشتم وبگردی میکردم ، گفتم بزار اطلاعات بیشتری راجع به از پوشک گرفتن

دستم بیاد ، یه سایتی باز شد به نام پوشک گرفتن سه روزه ، من که باورم نمیشد اما برام

جالب بود بخونمش ، بعد از خوندن به بابایی گفتم بیا ما هم اینو امتحان کنیم سه روز که

چیزی نیست

، بعد از خرید چیزایی که گفته بود یکشنبه 24 فروردین برناممون رو شروع کردیم و همون

روز اول هم جواب گرفتیم واااااای باورم نمیشد چقد راحت ، چقدر بدون دغدغه ،بدون

اعصاب خورد کنی، بدون نجس کاری ، و بدون معطلی ...

دختر نازم شما هم باهوشی هم فهمیده ، فقط یه بار بهت توضیح دادم که چه کار باید بکنی

، منم کلی تشویقت میکردم ...

روز دوشنبه با اعتماد به نفس زیاد رفتیم پارک و بعد خونه مادر جون و اونجا هم تو صندلی

جیش کردی ، خیلی عالی بود خیلی.

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡̡̡̡͡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید . تصاویر متحرک شباهنگ .عکس متحرک . تصاویر متحرک . تصویر متحرک shabahang Pics - www.shabahang-20.blogfa.com ; shabahang20. or mihanblog. or لیموبلاگ .or ...  .com. ir-_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡;͡͡͡ ;͡  ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

این موفقیت رو هم به خودم هم به شما عسلم تبریک میگم.تشویق

اسم سایتش ( bartarinha) پایان پوشک در سه روز

 

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان زهرا
6 اردیبهشت 93 23:47
مبارک باشه خواهر گلم به سلامتی امیدوارم همه ی مراحل دیگه ی مادریتو به راحتی و به خوبی پشت سر بذاری... آفرین معصومه بانوی گل گلااااااااااااااااب!!!
مامان ضحــــا
8 اردیبهشت 93 8:47
سلام مرضيه جون خوب هستين؟؟ آفرين به معصومه جون كه اين پروژه ي عظيم رو به اتمام رسوند هميشه به گردش خانمي
مامان دو فرشته
پاسخ
ممنون گلم
مامان عفیفه
18 آذر 93 14:22
سلام منم میخوام عفیفه روازپوشک بگیرم این روش روتوی نت خوندم واقعا جواب میده؟ ممنون میشم به وبلاگ دخترم بیاین وجوابمو بدین