***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

دست گل بانوی ما

1393/2/10 7:43
349 بازدید
اشتراک گذاری

معصومه 33 ماهه:

سلام معصومه نازنینم 

دختر فهمیده من الان لالا کرده و من فرصت کردم با تب لت بابایی بیام و یه خبری بدم و برم ... عزیز دلم  و دوستای نازم من مدتی نمیتونم بیام و براتون بگم این بلاله مامان چه کارا میکنه میدونی چرا ؟ ؟؟؟ 

آخه معصومه خانوم دسته گل به آب داده .. اونم گل خونمونو ! گریه کنم یا نکنم از دست این بلاچه  شما بگید ... ما که نمیتونیم چیزی بهش بگیم آخه اونقدر خوب و مهربون و حرف گوش کنه یه کار بد که میکنه دلمون نمیاد دعواش کنیم .

خانوم طلا از  خواب بیدار نشده رفته سراغ لب تاب مامانی و برای اینکه ببینه من تو آشپزخونه چه کار میکنم رفته روش ایستاده وای وای وای عصر که اومدم لب تابو روشن کنم دیدم شیشه صفحش شکسته ... 

حالا باید بابایی ببره درستش کنه و من تا اون موقع باید صبر کنم  . البته با تب لت میام ولی عکسی نمیتونم بذارم 

پسندها (4)

نظرات (3)

آغوش محبت
17 اردیبهشت 93 0:48
اشکال نداره آبجی جون هر وقت خواستی بیا خونه ما با لب تاب ما کار کن البته بعازظهرا بیا چون صبحا من و زهرا تا لنگ ظهر می خوابیم!
آغوش محبت
17 اردیبهشت 93 0:54
شکلک شباهنگ مسدود شده حذفش کن
مامان سیدامیرعباس
2 خرداد 93 11:18
سلام خدا نی نی های نازتونو حفظ کنه مامان معصومه چطوری تونستی تصمیم به بارداری بگیری اخه انشالله اگه بشه منم میخوام دومی رو بیارم اما تصمیم گیریش خیلی سخته پسرم خیلی شیطونه میترسم دوتا بشن این یه ذره اعصابم از دست بدم به بچه ها ظلم بشه ازلحاظ مالیش همش میگیم خدا بزرگه وواقعا میرسونه اما صبروحوصله روهم از خدا میخوایم اما....
مامان دو فرشته
پاسخ
سلام دوستم ممنون . بله اگه خدا بخواد دومیش تو راهه