***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

9 سال مثل باد گذشت

1392/3/30 16:38
302 بازدید
اشتراک گذاری

مهربونم سلام

امروز نهمین سالگرد پیوند دل مامان و بابا ست. من خیلی خوشحالم که تو چنین روزی تو پیش مایی. عزیزم امیدوارم سال های سال این روز رو کنار هم جشن بگیریم و شاد باشیم .

همسر گلم ، مهربانم  این روز زیبا رو هم به تو تبریک میگم و لحظه های شاد زندگیم رو مدیون تو هستم ... و سعی میکنم تا پایان عمرم همدمی دلسوز برات باشم...

عزیزانم این کیک و گل تقدیم شما

برای همیشه دوستتون دارم

 

عزیز دلم بابت این گل زیبا ازت ممنونم

 

اینم معصومه بانو در حال لاک زدن ..

مامانی زود باش جشنمون شروع شده هاااااا

بای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ضحــــــا
1 تیر 92 10:41
سالگرد ازدواجتون مبارك خانمي
انشاالله كه هميشه كنار هم خوش باشين

خیلی ازت ممنونم فرشته جون

مامان محمدحسین
1 تیر 92 18:45
تبریک میگم و براتون از ته دل آرزوی خوشبختی روز افزون دارم...

ممنون گلم ممنون ممنون

مامان الیناجونی
5 تیر 92 15:28
سلام دوست گلم
سالگرد ازدواجتون مبارک
راستی الینا تو جشنواره تابستانی شرکت کرده اگه لطف کنی کد 169 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی خیلی ممنون میشم

سلام عزیزم چشم حتما
مامان بهار
10 تیر 92 11:56
سالگرد ازدواجتون مبارک باشه


ممنون گلم

ღ مونا مامان امیرسام ღ
12 تیر 92 1:13
سلام دوست خوبم.ممکنه به این ادرس برید و به ((امیرسام خرمی)) امتیاز 5 رو بدید
اگر قبلا به کس دیگه ای رای دادید بازهم میتونید رای بدید.
تا 8 مرداد هم وقت دارید.ممنون از وقتی که میذارید گلم.
خوشحال میشم اگر بعد از رای دادن خبرم کنی.


soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=7

سلام ممنون چشم رای دادم خبر میدم

مامان ضحـــــــــــــــا
12 تیر 92 8:01
معلومه كجايين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ديگه كم كم دارم نگرانتون ميشمااااااااااااااا

سلام عزیزم عروسی داشتیم سرم خیلی شلوغ بود