***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 19 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

روز میلاد عشق ، علی (ع)

1392/3/3 9:31
235 بازدید
اشتراک گذاری

 

میلاد عشق بر عاشقان مبارک...

 

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

   

       درود برتو که بی دریغ خوبی

                سپاس بر تو که بی مضایقه مهربانی

                              سلام بر تو که بی دلیل عاشقی

                                            تهنیت برتو که بی بهانه دوستمان داری

                                                       و تذکر بر ما که بی دلیل به اندازه تو عاشق نیستیم

                                                                  با همه وجود دوستت داریم پدر...


 

 

همسر عزیزم :شکلک های شباهنگ Shabahang

 

دستهایت گرمی زندگی ، چشمانت غم خوار زندگی ،دلت سرشار از زندگی است

 

و من عاشق زندگیم و تو

 

مهربانم صمیمانه و عاشقانه روزت را گرامی میدارم و محبت های بی دریغت را فراموش نمیکنم.شکلک های شباهنگ Shabahang

 

                                                      

 

 

از طرف معصومه خطاب به بابایی:

بابایی با اینکه الان نمیدونم روز پدر یعنی چی اما اینو مامانی فهمیده که من عاشقتم و دوستت دارم ...

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩

 

معصومه در انتظار زنگ باباییبغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نرگس مامان باران قلنبه
3 خرداد 92 20:04
الهی چه بامزه در انتظاره تلفنه
خاله فدات شه دوستت دارم


ممنون خدا نکنه عزیزم
مامان ضحـــــــــــا
5 خرداد 92 9:55
21 ماهگيت مبــــــــــــاركــــــــــ خاله روز بابايي هم مبارك باشه


ممنون عزیزم
مامان الیناجونی
5 خرداد 92 23:10
سلاممممممم عزیزم روز پدر مهربونت مباررررک انشاا... سالهای سال سایه شون بالای سر مامان جونو شما فرشته معصوم باشه الهی بگردم چقدر ناززززززز منتظر تلفن باباجونش هست چقدر عاشق باباشه عزیزممممم
مامان محمدحسین
8 خرداد 92 16:37
سلام

واااااااا پس نظر من کوش؟؟؟!!!!



نظر منو دزدیدن دارن باهاش پز میدن!



بوخدا نظرمو نوشته بودم، چرا نیست،



پست قبلب هم نظر گذاشته بودم که اکثرنوزادا اوایلش خیلیزشتن اما معصومه جون ازهمون اول خوشگلو خوشمزه بوده!





قربون شما عزیزم .. نظرتو هم تایید کردم قربونت شم. گالری یک بود فکر کنم. بازم ممنون






مامان محمدحسین
8 خرداد 92 16:38
الهی خاله قربونت بشه با اون موهای هپلی
خخخخخخخ

الان مرسی جون میگه آخه این چه وضع نظر دادنه؟!
لطفاً دیگه نظرتو ننویس
ههههههههههههه


اختیار داری عزیزم ما چاکریم