***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 6 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

معصومه مهربون 3 ساله و نیمه من

1393/12/28 11:59
659 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامانمحبت                                           

                                               

عزیزکم هزار ما شالا هم خوش زبون شدی هم دلبری میکنی و هم خیلی خوب مراقب آبجی فاطمه هستی.

دو ماهی هست که یکی از تفریح هات سیدی نگاه کردنه اونم روزی 3 4 ساعت سی دی میکی موس ، توت فرنگی ، بالا بالا ، پلنگ صورتی ...

حس خونه داری و خاله بازیت اوج گرفته و ساعت ها با من یا بابا و بیشتر با بابا بازی میکنی چادر میپوشی و میای مهمونی و خیلی مودب و با وقار با ما صحبت میکنی .

دیگه کاملا خودت میری دستشویی و میای بیرون من چند باری مواظبت بودم دیدم خیلی تمیز همه کارهاتو انجام میدی. عسل مامان 

توی کار با قیچی مهارت کامل داری و اشکال رو برش میزنی .

موهاتو شونه میکنی و لباستو عوض میکنی. دست و صورتتو میشوری و هنوز عاشق شکلاتی . انشالله وقت کنم میام و عکسای قشنگتون رو هم میذارم گلم.

عیدت هم مبارک عزیز دلم سال خوب و خوشی برات آرزو دارم

 همینطور برای دوستای نی نی وبلاگی عزیزم سال پر برکتی آرزو دارم.

فعلا بای بای بای

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آغوش محبت
18 اردیبهشت 94 13:48
خاله قربونش بشه