***معصومه ناز ما ******معصومه ناز ما ***، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره
**فاطمه بانوی ما ****فاطمه بانوی ما **، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

معصومه ، مسافر بهشت

بغلتو میخوام مامانی♡

1393/3/14 5:55
480 بازدید
اشتراک گذاری

معصومه 34 ماهه:

سلام معصومه مظلومم لبخند

دخترم ! تو بهترین هدیه، تجلی مهر خدا و روشنی دل مامان و بابایی.

عزیز دلم ، این روزا با چشمات با ما حرف میزنی، با چشمات محبتت رو ابراز میکنی ، آرامشت رو به مامانی تقدیم میکنی با بوسه های گرمت . من در قبال این مهربونی و از خود گذشتگیت چی دارم بهت بدم ؟ هیچی !ناراحت

خیلی متین و آروم به دل مامانی نگاه میکنی و میای سمتم یه بوسه میزنی رو دل مامانی و میری ♥♥♥

رفته بودیم خرید ،توی تاکسی اومدی کنارم و آروم گفتی مامان میشه یه لحظه بغلم کنی ؟ واییییی من خیلی ناراحت شدم از این که دیر فهمیدم به بغلم احتیاج داری ! گرفتمت بغل و فشارت دادم بوست کردم بعد گفتی مامان دیگه بسه برم پایین ( یعنی به شکمت فشار نیار)بغل

آخه این عقل و فهم ستودنی نیست ؟ ماچ

توی خونه تا جایی که امکان داره میگیرمت بغل و نوازشت میکنم تا جبران کم کاری هام بشه ببخشید مهربونم...ماچناراحت

 

پسندها (4)

نظرات (3)

خاله راضیه
14 خرداد 93 19:42
منم دلم برای معصومه می سوزه واقعا معصووووووم و مظلومه ای دخمل! منم احساس می کنم خیلی بیشتر از سنّش می فهمه!
مامان جون معصومه
18 خرداد 93 0:33
فدای این همه درک وفهمت بشم الهی دخترم
مامان دو فرشته
پاسخ
خدا نکنه مامان جون عزیزم
مامان ضحــــا
19 خرداد 93 7:48
الهي بگردم چقدر ناز و معصومي عزيز دل خاله